Dalam hidup ini tak semua yang kita ingini akan kita dapat malah kadangkala kita terpaksa berkorban hati dan perasaan apa lagi bila melibatkan perasaan orang lain...

Wednesday, January 13, 2010

NEW YEAR, NEW LIFE


As I sit here thinking about a new year, and a new decade, I am thinking about all of the different phases of my life.. Time is such a precious commodity.. We never have enough, wonder where it went, and can never get it back.. Today is the 13rd day in 2010..Things comes n goes..Semua yang pahit pada 2009 telah berlalu..aku xkan berpatah balik..dan kalau boleh x ingin lagi menoleh kebelakang..cukup dengan ape yang aku tempuhi dan alami..cukup dengan kegagalan yang aku perolehi..so today i will delete from my diary all bout yesterday..yesterday was to learn..so dalam tahun 2010 aku berdoa semoga tahun ini akan lebih baik dari tahun 2009,  tahun ini aku berdoa agar aku akan peroleh ketenangan dan semua yang aku rugi untuk kecapi tahun sebelumnya terlaksana..mgkn mustahil untuk itu, tp aku akan cube..let the time manage everything?? is it true??aku pon kurang pasti..tp aku lebih senang dengan cara itu..aku x terlalu berharap untuk mencapai dan x nak kecewa kalau aku terlalu yakin..banyak masa yang telah aku rugi..expecially study..da 1 sem aku tgglkan..extend kelas mmg rugi..aku suppose da abes study tahun 2011 tp tahun 2011 aku baru masuk sem 4..tp nak wat cmne aku xleh concentrate..aku membiarkan emosi mengawal minda dan akal yang akhirnya aku x kecap ape2 pun dlm setahun  ni..coz aku pikir xde pe yg membuatkan aku rushing untuk habeskan degree aku..how stupid i am..hehe..so next step into 2010,  aku hope sgt akan lebih cerah..banyak yg perlu aku buat untuk memperbaiki diri..to be brave enough to face anything that will come across me..betul ke?? hehe, hopefully...dan sangat berharap tahun ini lebih cerah dan menjanjikan kehidupan yang lebih baik..Insyaallah..

No comments: